Fatma2213 bazen kesenin çevresi dağınık görülebilir bu kese için risktir ve doktor tekrar bakıp kese düzelmiş mi diye kontrol edebilir. Bazende kese çevresinde kanama alanı oluşur kanama alanı duruyomu geçti mi diye bakabilir. Siz kim ne diyo takılmayın doktor ne diyosa onu yapın. Gerekli görmeyen doktor niye istesin ki. Vajinayı sürekli görüyodur zaten sapıklık için niye çağırsın