ocakannesi Nasıl gidiyor? Neler hissediyosunuz? Cinsiyetler belli mi? Ocak ayı sabırsızlıkla bekleniyor mu🤩🤷♀️? Sıcak var esiyor mu?👀🤪 Anlatın haydi😅
Tugbaolgnn ocakannesi bizimkisi cinsiyetini göstermiyor bağdaş kurmuş oturuyor doktorumuz görmeye çalıştıkça arkasını dönüyor inatla göstermiyor bir an önce öğrenmek istiyorum ama inatçı evlat göstermiyor ama çok güzel bir duygu benim hamileliğim rahat geçiyor sadece sıcaklar bunaltıyor beni dışarı çıkmıyorum o yüzden 😏
Senemufuk ocakannesi valla bende malesef öğrenemedim maşallah benim miniğim heryere dönüyor da bi anasının olduğu tarafa dönmüyor😂 haftaya gidecem inşallah kontrole bu sefer öğrenecez dedi doktorum ama bu baş ağrıları beni mahvediyor valla
ocakannesi Tugbaolgnn Yaaa terbiyeli bir cocuk❣️benim kız 13 haftasinda gosterdi🌸Sıcaklar mahvediyor ve cevremdeki insanlar o kadar sicak degil diyorlar amaben sanki atesin icindeymisim gibi oluyor😳🤷♀️
ocakannesi Senemufuk Bu bebis anasına naz yapiyor simdiden anlamis bir tek nazi anasini gecer❣️🤷♀️ Bas agrisi😣 Valla benim de bacaklar pert bu aralar boyle uyusuyo sanki geceleri uyuyyamdigim oluyo🤨
Minikfasulyeninannesi Bizim de cinsiyetimiz belli oldu kızım olacak 😊 Hamileliğim bu aya kadar çok rahat geçti ama bu aralar sıcaklardan çok zorlanıyorum şekerim düşüyor sanırım 🥺 hepimiz sağlıklı bi şekilde atlatır da kucağımıza alırız 🤩
ocakannesi Minikfasulyeninannesi ya Masallah😍 Bu sene kız senesi ya kime sorsam kız diyor😅 Cadılarımiz insallah saglıklı gelirler🌸
Minikfasulyeninannesi ocakannesi evet kız senesi sanırım bende çok kız duydum 🐥 sağlıkla alalım kucağımıza 🤩
Senemufuk ocakannesi hepsinin öyle canım nazları analarına geçiyor inşallah sağlıkla gelsinlerde başka isteğimiz yok ay canım ayaklara vurması da zor allah yarrımcın olsun ama doktora sorman da fayda var derim ben
Tulay61 Bende 14+5 teyim cok fazla kasik agrim var resmen yurumek bile istemiyorum var mi boyle olan aranizda kizlar
Tulay61 Bende 14+5 teyim cok fazla kasik agrim var resmen yurumek bile istemiyorum var mi boyle olan aranizda kizlar