ezgibozkurtkocak Basım aşırı şekilde 3 4 gündür agriyo ve asla gecmiyo . Parol da etki etmiyo resmen uyuştum. Iyi gelebilecek bi tavsiyesi olan varmi dayanılmaz derece de artık
Hulyarsln ezgibozkurtkocak tansiyonunuza baktırdınızmı acile gidip parola damardan serum şeklinde alabilirsiniz bir ağrıyan yere soğuk bu ile kompres yapıp kan akışını normal seviyelere çekebilirsiniz..
Miirayy ezgibozkurtkocak canım ben migren hastasıyım şiddetli hiç Parol ve minosetle uğraşma eczaneden efermag tablet alabilirsin magnezyum vitamin oluyor magnezyumumun migreni ve baş ağrısını anında kesici etkisi var kramplara sinire stresede iyi geliyor ayrıca bir hafta boyunca kullan çok iyi gelecek doktoruna danış sakıncası olacaginida sanmiyorum
[silindi] ezgibozkurtkocak gebelikte şiddetli baş ağrısını hafife almayın, sizi mutlaka bir nöroloji görmeli..
Deletedmom3342 Aktardan Nane Yağı alın iki veya üç damla olarak alnımıza ve şakalarınkza sürün. Baya iyi geliyor. Benim migreniö vardı. İlk agrı başladıgında kullanıyorum. Sessiz ve karanlık ortamda dinlenin.
ezgibozkurtkocak Deletedmom3342 işte bulunduğum yer biraz merkezi değil malesef. Ha diyince bulamayabilrim
Hulyarsln ezgibozkurtkocak gebelikte tansiyon düşüklüğüde iyi değil bunu doktorunuzla konuştunuzmu önleminizi alın geçmiş olsun
Hulyarsln ezgibozkurtkocak gebelikte tansiyon düşüklüğüde iyi değil bunu doktorunuzla konuştunuzmu önleminizi alın geçmiş olsun
ezgibozkurtkocak Hulyarsln konuştum ama bulunduğum yerdeki doktorlar çok özenli ve ilgili değil. O.yuzdrn ankaraya gittikçe ordaki doktorumla konuşuyorum