ftmhmt_6 bizim de son 50 inşaallah ama 15 gün önce olacak sezeryanla eşi aşağıda olduğu için zorunlu sezeryan 😕 eşyalarımızı hazırladık hastane çantamız da hazır çok şükür 32+6 yız bugün haftaya kontrolümüz var Doğum için gün verecek büyük bi ihtimal 🙏🏼 Evimin temizliği de bitti baya çok şükür camlaromı sildim koltuklarımla perdelerim bu haftasonu hallolacak inşaallah sağlıkla gelmesini bekliyoruz 🙏🏼 Bunların dışında ayaklarım şişiyor 🙄 geceleri bebişimiz hareketli sıcaklarda eklenince pek uyuyamıyorum ama hareket ettikçe mutlu oluyorum 🥰 bi de arada bi toplanıyor o zaman canım yanıyor ama güzel 🥰 Rabbim sağlıkla hayırlısıyla sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🙏🏼