Gokceg Kızlar merhaba bugün dışarıda biraz fazla zaman harcadım 1 saattir sol Kasığım da ağrı oluştu. Başına gelen var mı bu durum normal mi ?
Smyye0303 Gokceg yat uzan dinlen fazla yürüyüp ayakta kalma agrıması normal Bebek’te yoruluyor canım geçer inşallah