Gulcinozdmr Kızlar kontrolden geliyorum 2 cm açıklık var hafif sancın var dedi ama belim kopuyo ağrıdan düzenli değil ama sabahta nişanım geldi eve geldim bişi olursa gel dedi suyun kanaman vs ama belimin ağrısından duramıyorum napayım bilmiyorum
Serifeavci Gulcinozdmr banyo yap ..haraket et . Yürüyüs yap evin içinde yalnız kalma. İyice sık dişini hareket et ama açılman daha çabuk olur. Sançıların 5 dk 10 dk düsünce git hastaneye inan faydasını görürsün daha kolay bir doğum olur senin için . Ama ılık duş plates topunun üstünde oturup hareket etmek yürüyüş çok iyi geliyor seni hafifletir. Biride sırtına beline hafif masajlar yapsın. Allah kolaylık versin
Kumsalinannesii Gulcinozdmr canim Doğumun bugün en geç yarin olur büyük ihtimal agrim devam ediyormuş eğil kalk bol yürü sıcak suya otur agrin bastırsa hastaneye git suyunu orda patlatırlar bir avazda kurtulursun ins 😉