Merhaba sevgili anneker;
Evet bende gün sayan gününü bekleyen ve doğum yaptıktan sonra burda yazmayı isteyen bir anneydim. Rabbime şükürler olsun ki nasip etti bana bunu 🤲🏻 şimdi size 26.7.2019 cuma günü saat 13:55 de dünyaya gözlerini açan Karel beyin doğum serüvenini anlatcam. Evet sabah saat yedi buçukta evden çıktık. Hazırlandım en sevdiğim hamilelik elbisemi giydim saçlarımı yaptırmıştım. Hafif bir makyaj da yapmadım değil doğrusu 😊 hastaneye gidene kadar ailem sevdiklerim hep destekti. Ve eveeeettt doğum hanenin zili çalındı ve beni nstye aldilar. Ardından nst ye bağlıyken damar yolum açıldı tabi. Ben her fırsatta daha doktorum gelmeden annemlerin eşimin yanına kaçıyordum😂😂😂 neyse öyle böyle derken kendi özel odama geçtim. Eşim ve ailem odayı süslemeye başladılar saat 13.15 gibi beni giydirmek için hasta bakıcı geldi. Bende bir telaş korku içim içime sığmıyor ama neyse giyindim herkesle öpüştük helallestim. İndik mi ameliyat haneye doktorum karşıladi. Ardından spinal sezeryan yapacak olan anestezi uzmanı sedyeden ayaklarımı sarkitmamı söyledi. Başımı öne doğru eğip iğnem enjekte edildi. Yalan söylemek asla istemiyorum ama acıyor ama çok değil bir kolunuza tansiyon bir kolunuza serumlar bağlanıyor. Siz daha ne oldu demeden yatırılıp iki yana kollarınız açılıp uzaniyorsunuz doktorum başarılarını oynat dedi ama ne ihtimal mümkün mü bir dakika içinde göğüsten aşağısı hissedilmiyor emin olun sadece ama sadece dokunmalar hissedilir durumda. Ben daha ne yaptınız demeden doktorum Karel i çıkardı öyle bir agladim ki Allah biliyo bir yandan tonda ışın karaca çalıyordu. Neyse öyle böyle derken sagsaglim çıkmıştı oğlum çok şükür Rabbime💕 ardından inanın ki en çok zaman alan dikişlerin atılması yapıştırılması çocuk çıkışı inanın 10 dakika geriye kalan 40 dk yapistirilma kapanma islemi. İnanın sürekli dakika sordum oğluma gidicem diye yani bişey hissedilmiyor vallahi bak 😂😂😂 tabi sonrası var yalan söylemiyorum demiştim ikinci gün bıçak yarası sonuçta acısı çıkıyor ilk gaz çıkarma ilk küçük abdest ilk büyük abdest inanın çok zor. Ama değer mi tabiki değer yavrumu aldım elime önerir miyim bilmiyorum Vertigo hastası olduğum için oldum bu şekilde ama normal doğumdan kacmayin 😂😂😂 ben öyle diyin siz anlayin. Hepinizi seviyorum aşkım yanımda kalbimin dibinde uyuyor Rabbime duam herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻 tüm anneler anne olmak çok güzel kızzzz kalkın kalkın doğurun emiii😂😂😂 çok şükür bu süreçte bitti Rabbim utandirmadan hepiniz öpüyorum hakkınızı helal edin ✋🏻