Mrveyman Bu hastanelerin doğum ücretleri nedir böyle bugün Bi kaç hastaneye gittik fiyat almak için 2bin tlden aşa normal doğum yok. 26.haftadayım Bayrampaşada oturuyoruz çevre semtlerde fiyat bilgisi olanlar yazabilirmi 😢
Muallimehanim Mrveyman Ben İst anadolu yakasındayım ve genel olarak heryerde fiyat aynı. Benim hastanem özel olduğu için pahalı ama normallerde de fiyat çok uygun değil 🤷🏻♀️
Ozgu Mrveyman ben Kıbrısta yaşıyorum paket olarak aldm 🙈 muayene tahlillrr yani dogum öncesi ve doğum hepsi icinde ama 8800 tl resmen taksitle doğum yapıcaz 🙊
Mrveyman dygualmila bugün doktora gittim normal dedi şuanda 2haftalığım canım doktor hastanede değil özel muaynane
Mrveyman Esramese canım kontrollerini orayami gittin yoksa sadece doğum için mi memnun kaldın mı fiyat benim bütçeme uygun
[silindi] seyma281015 valla bemce o devlette can verin gibi birsey oluyor desem simdi saldirmaya baslarlar buyuzden tercih meselesi saygi duyuyorum deyip konuyu kapiyorum . Keske insan yerine koyulsakta yapsak demedende gecemicem🧐🧐
annesininpremsesi seyma281015 aynisini yazacaktim doktor bulamadi diye çocuk içerde mi kalcak anlmadim ben tek başına doguran duydum geçenlerde çevremde. Özele gidersin ilgisiz para delisi manyak bi doktor doğurtur alir gereksiz yere çocugu kuvoz e ağla dur devlete gidersin ilgili insanlar çıkar karşına nasip kısmet hepsi yani. Neresi hayir getirir Allah bilir
Esramese Mrveyman 6aydan snra ablamn doktoruydu zaten o saglikla dogum yapinca guvenrek gittim hicte pisman olmadm muanedede dogumdada kendi doktorum girdi ama onun nobet gunuydu benim dogumum
Elif_murat 2202020 güneyi önce araştırın derim. Hiç iyi şeyler yazmıyorşar. Sadece orada songül hanım diye bi doktor varmış onu övüyorlar ama inanılmaz yoğun biri
Mervektk1126 Mrveyman 4 bin benm gittiğim yerdede aşırı pahalı vala ama napcan söz konusu evlat olunca veriyon🤔
Berramm Ertugrulunannesi123 evet esenler medipolde çok uygun Ben oraya gidiyorum allah nasip ederse doğumumda orda olucak doktorumdan da çok memnunum tavsiye ederim
Ertugrulunannesi123 Mrveyman Emıne Zeynep Yılmaz canım doktorum çok tatlı bır doktor ben henüz yapmadım 37+3um gece sancılanırsan kım nobetcıyse o bakıyor malesef ama kendı görümcem ve 2 3 tanıdıgım daha var orda Doğum yapan hepsı çok memnunlar