Kızlar merhaba 👋 22 haftalığım şuan da 1 hfatdır çok sıkk idrara çıkıyordum 2 gündür regl agrıları tarzında ağrılarım vardı, doktorum hastanede olmadığı için başka bir doktor muayene etti tahliller vs idrar enfeksiyonu dedi ayriyetten ultrason baktı kese suyum normalin bir kaç tık üstündeymiş açıkcası biraz kafamı kurcaladı böyle bir durumla karşılasan oldu mu? Endişe edilecek bir durum mu? Sizce