Memlekete gitmeyi düşünüyoruz. Gidene kadar bayram gününe kadar bebegim 1 bucuk aylık olacak. Kesem oluştu. Kendi aracımız ile rahat koşullarda gidicez. Köyde de dağ bayır gezmycem. En fazla sabah yürüyüşü yaparım. Kaynanam ve kayınbabam bebege bişey olacak korkusu içindeler. Kuzenim 3 aylıkken çok dikkat ederken bebegin in kalbi durdu. Bu işler kısmet meselesi. Üstüme çok geliniyor. Sizce gitmeli miyim?