Ezgikra ertesi gün hapı bir Doğum kontrol yöntemi değil ki 7 yıl kullanılması çok tehlikeli. Ayrıca ücreti de az uz bir şey değil. Onu kullanacağına Doğum kontrol hapı kullansaymış ya . Ben bir kere kullanmak zorunda kalmıştım. Takip eden ay deli gibi ağrılı bir regl dönemi geçirmiştim. Daha da tövbe dedim. Bence direk kadın Doğum doktoruna görünsün.