Kizlar üç hafta önce doktorum şeker yüklemesi yaptırmadığm için üç gün parmaktan takip edicez dedi parmaktan olctum üç gün boyunca babamin şeker olceriyle ama çok yüksek çıktı şekerim 200 perde 170 perde çıktı hep doktora gittim çok yüksek bu şeker endokrine gitmemi söyledi ben gitmedim babamın şeker olcerinden zaten supheliydim teyzemin şeker olceriyle olctum üç gün boyunca tekrar çok normal çıktı şekerim yarın muaneye gidicem doktoruma gösterilen son olctugum sekerimi tekrar genede git dermi endokrine acaba sizdede oldumu böyle yanlış olctugunuz olcer hiç bozuk ciktimi acaba ? Çok kafam karışık doktor kizarmi acaba endokrine gitmedim diye yarın merak ediyorum..