Merhaba arkadaşlar aranız da hamilelikte radyasyon a maruz kalan var mı ? Ben hamile olduğumu bilmeden akciğer röntgeni çektirdim o zaman yaklaşık 2-3 haftalık hamileydim şimdi ise 9-10 haftamdayım..riskli diyorlar ama bilemedim ? Lütfen yardımcı olabilir misiniz