Tekinnn Canım hayırlısı olucaksa gebe kalırsın inşallah. Sakın yanlış dua etme bak bu durumda çok tehlikeli zamandasın. Allahım bana evlat ver diye değil benim için hayırlı bir hamilelik nasip et diye dua et. Bir tanıdığım vardı uzaktan. Çocuğu olmuyodu 4 sene hep.diyodu ki Allahım artık hamile.kalayım evlat sahibi olayım falan diye dua ediyodu. Bebeği zihinsel engelli doğdu. Demek istediğim insanlar bu zaman da gaflete düşüp doğru dua etmeyi unutuyo. Insallah sağlıklı bir gebeliğin sağlıklı bir evladın olur😍