Kesinlikle isyan etmiyorum ama çok yoruldum.. 4 ay önce düşük yaptım bi anda gelişimi durdu o bebeğimi aşılama ile yakalamıştık. Tam oldu dedik kaybettik biraz ara verdik bu ay tekrar yumurta geliştirici sonra çatlatma iğnesi 14. Gün silik çizgi çıktı kan verdim 7.23 çıktı doktor ne var diyebilirim ne yok dedi.. belirsizlik o kadar kötü ki bana nolur dua edin bi ayetel kürsi okuyun moralimi yüksek tutmak istiyorum ama olmuyor.. sabah yine test yaptım yine silik çıktı değer düşse hiç çıkmazdı herslde diyorum..
çok karıştı işler