Alpcnr Karaciğer enzimlerim yüksek cıkıyor ama bilibrun normal oldugu için Dr ilaç başlatmadı her hafta kan veriyorum ama gene de cok korkuyorm benim gibi olan var mı
Seyko Ben de ayni durumdayım. Alt yüksek AST normal 15 günde bir kontrol var. El ve ayaklarda kaşıntı var mı sizde