Arkadaşlar geçen hafta gittim doktora pazartesi miydi neydi bebek 7 hafta 1 günlük dedi tam bu programla aynıydı doktorda aynı şeyi söyledi bu hafta şehirlerarası yolculuk yaptım çok bel ve kaşık ağrım oldu burada bir özele gittim normal dedi bu arada bel ve kaşık ağrısı neyse bebeğe dediki bebek 9 hafta 2 günlük dedim nasıl olur 8 haftalık dedi erken döllenmişse olur dedi ama geçen hafta 7 haftalık dedi başka doktorda böyle birden erken döllenmemi olur makinaları mı farklı acaba niye böyle sonuç çıkıyor başına gelen var mı