bebegimyolda_ Kızlar 25+3 günlüğüz bebeğin hareketlerini 3-4 gündür hissedemiyorum çok nadir görüyorum hareket ettiğini normal mi sizce?
HalimeAkman bebegimyolda_ 26 haftalık olduk bugün hala tam hissedemem geçen doktoruma danıştım korktuğum için suyun %90 olduğu tarafta yatıyor sende o yüzden çok hareket etse bile hissedemiyorsun dedi . Bu haftaya kadar öyle çok net bi hareketini görmedim 🤷🏻♀️
MucizeAnnesi3545 bebegimyolda_ hiç hareketini hissetmezsen bigün içinde o zman endişelenmen lazım. Ben bigün hiç hisstmedim heöen acile gittim ertesi gün şükür bişi yoktu. Bence içinin rahat olması için hisstmezsem bigğn boyunca git acile bi baktır
ilaydakani bebegimyolda_ 22+2 bizimde ben de öyle çok hareket hissetmiyorum üzülüyorum bazen geçen hafta çok daha fazla hissediyorum bu hafta niyeyse az 😞 normal mi acaba... 4 5 gün önce detaylı ultrason vardı bebek hareketleri normal dedi ama bukdr az hissetmek normal mi bn de endişeleniyorum bazen
mubu81 bebegimyolda_ ilk gebeliğim 28. Hafta bugun oldum dün ve bugun daha net hissetmeye bAşladım korkma
Betzm Bende dün onun için sağlık ocağına gittim 12saatte on hareket hissetmeniz lazım şüphe duyduğun an sağlık ocagına git dün ebe banada öyle dedi🥰
limoncicegi bebegimyolda_ şu an oturdum ağlıyorum zaten hormonlar tavan bugün çıkmaz hissettim hareketlerini galiba doğuramadan kafayı yiyeceğim 😢