dygualmila Kızlar normalde 37+ 2 olması lazım ultrasyonda 38+0 cıktı yani öndenmi gidiyo oluyo kilosuda 3.365 gram boyu 50 cm böyle olan var mı şaşırdım kaldım ?🙈 2 gün sonrada sezaryanım var 😍
Omaraysegul dygualmila maşallah. Ben 37+5 gunlugum. 37+0da gitmistim 3300 dedi doktor persembe tekrar kontrolum var. 7 agustostada sezeryan nasip olursa
Ahsen1625 dygualmila Dun bn muayene oldum 36+2 kilo 3437 zaten ileriydi gelisimi.bnde bukdr beklemiodum.gecen ay doktor 4 kilo olursa normal zor demisti umarim 3 haftaya kdr cok almaz
dygualmila Omaraysegul maşallah canım seninde cok iyi kilosu fln saglıkla kucagına almayı nasip etsin rabbim 🤲🏻🤲🏻
Esradgc 33+3 de 2.600 doktorum biraz fazla dedi önden gidiyor dedi ama doymuyorum yemezsem de nasıl olcak bilmiyorum 😞