Gamzezz asla öyle bir durum yok özelde çalışan doktorların hepsi daha önce devlette de hizmet vermiş doktorlar. Ve bu benim ilk hamileliğim nasıl bir doğumum olucak başıma neler gelicek bilmiyorum. Açıkcası devlete gidip doktorundan ayrı sekreterinden ayrı azar yiyen çok insan var. Orada kimsenin kimseyi azarlamaya hakkı yok 3 defa falan gittim başıma da hep geldi. Sıra bekleme derdin yok özelde ve aşırı bir ilgi alaka içerisinde herkes ben aşırı memnunum. Ve gittiğim hastanedeki cihazlar eminim devlet hastanesinde yoktur 😀