Herkese tek tek yazamadım kusura bakmayın evet bende şaşkınım hatta nst istedi ben doktora uçretlımı dedim evet dedi ne kadar biliyomusunuz dedm yok birinci kata inin ordan bilgi alırsın dedi bende 30₺ var yanımda 20₺ falandır zannediyorum saf saf gittim ordaki kiza sordum ne kadar diye 120₺ dedi bende 1 kaç sanıye öyle baktım yüzüne sonra çıktım hastaneden..