Kizlar bana annem pijama almis L beden koton kumas spor bisi. Bugun giydim tam oldu cok moralim bozuldu 😨😨 daha 24. Haftadayim. Gittik XL aldik son uc ayi dusunerek. Ben toplamda 9 kilo aldim 😨😨😨 cok korkuyorum gidisattan ole aman aman yemiyorum da. Sizce gecelik mi iyi hastane icin yoksa pijama mi?? Dogum kasimda olacak. Sizler bisiler aldinizmi? Kac beden buyuk aldiniz?