Deniz_80 Merhaba arkadaşlar instragram moraytasarımdan spariş veren oldumu? Pek güvenemıyorum , spariş veren olduysa geldımı ürün yada nasıl geldı bilmek isterim☺️
Tugceleventsoy Deniz_80 instagramda hacışerifçikolataları bir yer var herkes çok memnun çeşitde çok fiyatlarıda çok iyi bence erimesin diye buz kütleleriyle felan geliyormuş birçok arkadasım memnun kaldı bi bakın isterseniz
MNursel Tugceleventsoy bende dediginiz sayfadaki yorumlari cok araştırdım. Hatta burda da sormuştum o sayfayı önerdiler. Bende ordan siparis vereceğim nasip olursa.
Tugceleventsoy MNursel benim ablam bir arkadasına doğumda hediye olrak ordan sipariş verdi çok memnun kaldılar ve bir çok tanıdığım kişide ordan yaptırdı daha şikayet duymadım bende ordan istiyordum ama kayınvalidem başka yerden yaptırmış kısmet olmadı ordan sipariş vermek ama herkes çok memnun
Deniz_80 MNursel kapıda ödeme secenegi yok onun ıcın güvenılır gelmedı pek, bıde cok dolandırıcılar varmış onun ıcın araştırım dedım, kolonya şişeleri ve cikolataları hoşuma gıttı
MNursel Deniz_80 maddi durumun kısıtlı değilse tabiki en guzelini yaptır canim. Ama o sayfayı cok öneren oldu. Bende denemek istiyorum. Uygun birde.