Merhaba adetıme 3 gun kaldı ayın 3 ünde oluyorum ve kac aydır korunmuyoruz gebelık olmuyor - rahım gılmı cektırdım ramazanda doktor 3 ay ıcınde hamıle kalırsın dedı ve bende 1 haftadır bas agrısı oluyot gaz sıkı tısı oluyor ara ara mıgdem bulanıyor gogus hassasıyetım var ve kasıklarım agrıyor iştah ta normal bunlar normal mi test adetımın gecmesını beklıyorum .. bıde duzensızlıkte oluyor adetımde zaten 🙄