m_merve_e Eren1merve 40+6 yarın sabah hastaneye yatış yapacağiz. Dün gece hafif sancilar basladi nişanım geldi ama açılma hâlâ yok 🤦♀️
Ayserhnckn Aslında ağustos annesi olduğum baştan belliydi ama ben temmuzda doğum yaparım diye hep temmuz annesi olarak gördüm kendimi 🙈 39+2 yiz bizde beklemedeyiz bakalım ağustos 4 e kadar gelecek mi 😁
Eren1merve m_merve_e bnde hiç bi belirti yok 8 aylıkken vardı sancılarım şimdi kesildi bnde gidicem yarın bakalım nolcak 🤷♀️
Strongirl_ m_merve_e evet evdeyim. Nişan falan geldi. Yarı sabah kontrolüm var bakalım ne diyecek. Sizce ne zaman doğum olur
m_merve_e Strongirl_ ahh bilsem. Ben bugün yatış yapacağım bakalım gece devam etti sancılarım tecrübelerimi yazarım