Cigdemmcey bende olmuştu. Hatta tam 3 ay çocuğu sıkıştırıyorsun stres yapıyorsun diyip bana ultrason fotoğrafı bile vermedi. Özel hastane bide. Neyse. Sonra bir gün sağlık ocağında gebe izlem vardı. İlk kez böyle bişey duyuyorum bence başka bi doktora da git dedi. Gittim hiç bi sıkıntı yok. Herşeyi görünüyor filan demişti. Bide diğeri sürekli bastırarak canımı acıtıyordu. Çok sevmiştim doktorumu ama bu sebepten değiştirdim. İstersen sende bi başka doktora görün.