Aysedgrlikrkmz Sağolun Allah razı olsun benim ameliyat biraz uzun sürdü 2,5 saat falan acı hissi yoktu ama karnım deşiliyor gibiydi sakinleştirici yaptılar bi kaç doz benim bünye dirençli çıktı uyumadım sadce sersemledim, ameliyat sonrasında sürekli iğne serum verdikleri için dayanılmaz sancım olmadı, Rahime balon yerleştirmişler kanamayı engellesin diye iki gün o takılıydı pis kan aktı sonda gibiydi o rahatsız etti beni çok, onu çıkarttıktan sonra daha çok rahatladım, çok şükür atlattık sağ sağlim, Allah kimseyi o yolda oyalamasın.