Ağrılarım çok vardı bi gideyim içim rahat etsin diye gittim muayene edicem dedi ebe hanım. Henüz açıklık yok ama çok çok yumuşama var dedi
Yarım saat sonra bile sancın gelebilir son günler olduğu için dedi 150 lerdeydi nst de sancılarım. Iki sorum var arkadaşlar bilen varsa cvp versin lütfen
- Sorum =nst de sancı kaclarda çıkarsa sancın çıkmış diyorlar bi türlü şu nst yi çözemedim doğrusu 🤭
- Sorum ise= yumuşama cok var dedi ama aciklik yok dedi bu iyi bisey mi kötü bisey mi son birkaç gün içinde açıklık olurmu ya olmazsa diye çok korkuyorum ve yumuşama olup açıklık olmadan suni sanci verilince açıklık olur mu acaba ???
Lütfen yorum yapmadan geçmeyin