Aminem2020 HatunYldrmNazlm merhaba bende 17haftaligim burda acılan postlardan gördüğüm kadarıyla herkes normal diyor bende bugün biseyler hissettim ama tam olarak anlayamıyorum. Cinsiyetiniz neydi?
arastirmacianne HatunYldrmNazlm ben 18. haftamdayım daha yeni hissetim.Gece bi yerde toplanmıştı Rahmin sol kısmı sertti sonra biraz okşadım sevdim ilk tekmesi baya kuvvetli olmak üzere 3 kere attı ama 2 ve 3 çok az hissetim ❤️ Çok özel ve güzel bi duygu biraz daha sabredin 🙏🏻
cansubsrr HatunYldrmNazlm Bende 17+5 bugün dr a sordum 20ci haftada anca hissedersin çünkü ilk gebelikte zor anlaşılıyor dedi
Aminem2020 HatunYldrmNazlm sağlıkla kucaginiza alırsınız insaAllah kafaniza takmayın 20 21 e kadar normal diyorlar
Bayanmiyav Bende 17 haftalığım hafif hafif hissetmeye başladım özellikle yatıp uzandığım zamanlarda hissedebiliyorum normal bence henüz net olarak hissetmememiz özellikle ilk gebelikte
Sunset Bende 17+5 günlük hamileyim geçen haftadan başlayan küçük tekmeler bu hafta tamamen harekete dönüştü. Neredeyse tüm hareketini hissediyorum. Ama bu benim ikinci gebeliğim. Bazen anormal geliyor. Hissedersiniz sizde hiç kafanıza takmayın.
Namebala Merhabalar bende 17.haftadayım göbeğinizin altında hatif bir ağrı oluyor mu hapşırırken falan?
HatunYldrmNazlm Namebala Evet evet oluyor benimde bugun cok kasiklaeim agridi mesela rahim buyudugu icin...
Mineebd HatunYldrmNazlm evet çok normal 21-22’ye kadar kimi dr normal diyor. Ben ilk gebeliğmde 18+3’te hissetmiştim. Şuan 2. Gebeliğim 16 haftalığım bugun bir tekmesini hissettim 🙏🏼🧿 en kısa zamanda sizede nasip olsun inşallah. Yatarken daha çok hissedersiniz. Özellikle sağınıza yada solunuza yattığınızda tam yan tarafa doğru koyun elinizi belki denk gelir ☺️