Ozgehasan henüz kullanmadım şampuanını kullanıyorum kendim ama kokusu hoş bir koku değil. Doğal yapıda olduğu çok belli ama. Benim için önemli olan kokusu değil doğal bir temizlik maddesi olması. İlk zamanlar zaten leke çıkarmasına gerek yok bence. Kıyafetleri en fazla 2-3 kere giyiyor hemen büyüyor bebek