SemaSalihh Özellikle sabahları ellerim çok uyuşuyor durup dururken parmak uçlarım çok uyuşuyor ödemden diyorlar ama bunun bir çaresi yok mu kızlar artık hiçbir şey tutamayacak hale geliyorlar yarın da kontrolüm var doktora söyleyecem 😓
espalp SemaSalihh benim de aynı. Doğumdan 3 hafta sonra geçecek dedi doktorum dayanmaya çalışıyorum🤦🏼♀️ Ağrıyo, sabah uyuşuk oluyor, güç yok, bazen bıçakla zor kesiyorum yemek yaparken 🤦🏼♀️ Çok ağrırsa bengay sürüyorum gece biraz iyi geliyor.
Susam14 SemaSalihh karpal tünel sendromu o bı cok bölüme gıttım hıc bır tedavısı yok sadece bıleklık korse var gece yatınca takıyorum elım sabıt kalması ıcın parmaklara kan gıtmesı ıcın azda olsa uyusuklugu önlüyor Ilk Aydan berı cekıyorum tek çare dogumdan sonra tedavi ama onun ıcınde Doğum sonrası 6 ay süre verıyor doktor eğer gecmese tıbbı tedavı dedı telefon cok kullnma ıs yapma elınden geldıgınde sabıt tut dedı ama zor
Ezgib SemaSalihh bendede çok oluyor ben el işi yaptığım icin olduğunu düşünüyordum sabahlari uyuşukluğa uyanıyorum
qulsumdemirci Bende aynı durumdayım 2 gündür başladı bide ben ikizlere hamileyim ve internetten araştırdığım kadarıyla çocuk gebeliklerde de olurmuş bilgisi olan varsa yaZsın da bide bilgilenelim
espalp SemaSalihh bende ödem de yok ellerimde. Hamilelikten kaynaklı sinir sıkışmalarıymış. Aslında hiç yoktu. Kan ilaçlarına alerjim varmış kan ilacı içmeye başlayınca ellerim kapanıp açılmaz oldu ağrımaya başladı. İlaçtam olduğunu bulduk. İlacı bırakınca azaldı ama tam geçmedi. Beyin sinir cerrahı velim var onunla görüştüm yapacak bi şey yok hocam dedi. Emg çekemeyiz ilaç veremeyiz, müdahale edemeyiz dedi. Hepsi hamilelikten. Doğumdan sonra geçecek dedi. Kendi doktorum da doğumdan 3 hafta sonra geçecek dedi 🤷♀️ Magnezyum verdiler o haftalardan beri içiyorum ellerime pek işe yaramadı ama 30+5’im hiç kramp girmiyor ayaklarıma o işe yaradı😂
Susam14 SemaSalihh kesınlıkle öyle malesef her ısı de baştan berı kendım yapıyorum günlük ısı bırak normal agır ıslerı bıle cam kapı vs. Bez sıkmak ezıyet ama mecbur bunlara ek benım el bıleklerımde de lıf sıkısması oldu bıldıgın anı harekette bılek yerınden cıkıyor gel gorkı yapacak hıc bısey yok 😔
Susam14 SemaSalihh 32 olsa öper basıma kurardım 3 . Ayda basladı dıger agrıları hıc saymıyorum bıle en barbat olanı sanırım bu eller .😔