Geçen hafta Nst çekildiğimde hiç sancı gözükmedi. Doktorum çarşamba günü son günün salıya kadar doğum gerçekleşmezse perşembeye Bi randevu al bakalım dedi. Benim de ara ara sancılarım oluyor fakat öyle gelecekmiş gibi değil yani. Şimdi perşembe gittiğimde ne yapacak? Suni sancı mı diyecek, çatı muayenesi mi yapacak, sezeryan mı diyecek? Son gün dolunca ne oluyor yani bilen var mı? Bide ben perşembe günü 40.haftaya yeni girmiş oluyorum. Buradan gördüğüm kadarıyla 40.haftanın günlerinde doğuran da çok oluyor. Hiç bişey anlamadım😣