Merhaba güzel anneler ve anne adayları :) ben 28+3 günlük hamileyim. Böbreklerim az çalışıyor ve protein kaçağı var. Tansiyon ilacı ( alfamet ) kullanıyorum, hamilelik öncesi bütün ilaçları bıraktım hamile kalınca. doktorum hamileliğin risk olduğunu ve olmaması gerektiğini söylemişti benim sağlığım için. şuan herşey normal gibi tabi riskler devam ediyor..acaba böyle bir durum yaşayıp hem kendisi hem de bebeği sağlıkla gelen var mı ? Varsa hamilelik boyunca neler yaptınız nasıl beslendiniz, tecrübeleriniz benim için değerli teşekkür ederim :)