Rbakcs amiin öncelikle 😊hatirlamam miii kiz ilk yarim saat 1 saat de birşey yok ay diyorum bumuymus ohoo ben yine dogururum diyorum yanlış hatırlamıyorsam yarim saatte ya da saatte bir yükseltiyorlar öğleden sonra ağırlastim ben yan odamda aynı suni sanci çeken bayan vardi çok bağırıyordu ebe de bana aycacim afferin senden çok memnun diyordu çünkü bağırsak agri hafiflemiyor bu sefer doğuma gücün kalmıyor,sanci fazla gelmeye başlayınca Allah belanı versin emre(esim)😂senin yüzünden başıma gelmeyen kalmadı sen nerdesin nee yemek mi yiyosun (tabi bunlar telefonla devlet olduğu için esimi almadılar annem vardı) boğazında kalsin emre falan😂ama bak 20.22 de hersey gitti bitti allahim o nasil rahatlatma yeniden doğmuş gibi dogumhaneden yürüyerek çıktık odamiza hemsireler geldi gittiler bebeği ananeme bıraktık ananeme,annemle kantine cay içmeye indik 1 saat sonra çünkü sözü vardi normal doğurursan sana çay ismarlicam dedi😂sonra hemen karnımın üstüne yattim uyduum😂😂😂😂😂