2 aylık hamileyim hamile olduğumu öğrendiğimden beri hiç düzgün beslenemiyorum midem yemek kabul etmiyor doğru dürüst ama zararlı herşeyi de kabul ediyor testlerimde glikoz oranı yüksek çıktı ,10haftadan sonra geçicekbu bulantilar diyor peki bu şekilde bebeğime zararı nedir acaba suan