Icinizi ferah tutun, Allaha emanet. Ben 19. Haftada yasadim, gaz sancisi sandim ve yine kasilmayi da bebegim toolaniyor sandim. Ertesi gun doktora gittigimde rahim agzimin 1 cm acildigini, cektigim agrilarin da dogum sancisi oldugunu soyledi 😔 sonrasinda rahim agzima dikis atildi, 23. Haftada dikisin kaydigini farketti doktorum ayrintili ultrasonda ve yeniden dikis atildi, yazarken kolay yaziliyor ama her iki operasyonda su kesesinin patlama riski vardi, bebegimizi kaybedebilirdik, cok cok zordu, cok sukur ki operasyonlar iyi gecti. Hep yattim, sadece lavabo icin kalktim ama ara ara kasilma ve agrilarim oldu, hastaneye gelip bir iki gun yatip ciktik, ta ki 24. Haftaya kadar, o zaman da yine agri ve kasilmam oldu, doktorum bu sefer direk yatirdi, ve hala daha yatiyorum, simdi 28. Haftadayiz cok sukur. Kolumda surekli kasilma onleyici prepar serum var. her ne kadar kasilma oldugunda ödum kopsa da cok sukur bugunlere de. Sizde icinizi ferah tutun Allah insallah bebeklerimizi saglikla vaktinde kucagimiza almayi nasip etsin. Sizlere dua edecegim, lutfen sizde dualarinizi eksik etmeyin 🙏