Nnurmehmet Caglakyk değil mi belirti olmayınca da insanı bir stres sarıyor birşey oldu sanıyorsun 😊 kaç haftalıksın canım
Mrvylmz61 Bende 6+2 deyim. Geçen hafta doktoe haftaya gel kalp atışını alabiliriz dedi bende yarına randevu aldım erken mi oldu acaba 6+3 te alınır di mi kalp atışı 🙄🤔
Esqes Deryadeniz07 benim de 8+3 doktorum bana da 1 ay sonra dedi ancak o kadar dayanamayacağım haftaya tekrar gideceğim☺️İnsan çok tedirgin oluyor geçecektir umarım🙏
Nnurmehmet Caglakyk doktorlar normal diyorlar bildiğim kadarı ile ilerde 1 hafta ileri bile çıkarmış 😌 maşallah size de sağ salim kucağımıza almak nasip olur inşallah hayırlısı ile 🤲
Deryadeniz07 MerSe bende de ilkinde kalp atışını hiç duyamamıştık ama çok şükür bunda duyduk sağlıkla alırız inşallah kucağımıza 🙏
Esqes Deryadeniz07 nebileyim 12 haftayı bulana kadar bu tedirginlik devam edecek sanırım evde stres yapmaktansa gitmek daha mantıklı😂
pyymamm Caglakyk zannetmiyorum yakın arkadasımında öyleydi gebelik ilerledikçe bir hafta önden gitmeye başladı düZelir zamanla sen kendini iyi hisset yeter ❤️
Adige09 Adige09 Rabis_0625 eşim kız olucakmış gibi seviyor karnımı Janset gelecek şunu bunu yapcaz diyor 😂 erkek olursa diyorum ee olsun diyor 😄😄😄 Canım Aydın sen ?