Arkadaşlar ilk gebeligim ve kan uyuşmazlığı var . Ilk gebelikte uyuşmazlık iğnesi vurdurdunuz mu ? Farklı söylemler var . Iki doktora gittim biri gerek yok diyor . Biri vurulmalısın diyor . Kafam karıştı . Sizler nasıl yol izlediniz ? Şuan 27+0 ı'm. 28. Haftada vurulması gerekiyormus sanirim . Yanı bu hafta icin de vurulmaliyim . Yardımcı olabilir misiniz ?