Ben de 13 hafta 5 günlük hamileyim canım ☺ Daha çok erken çünkü kendimizi hamile gibi hissetmememiz normal. Ben de öyleyim şu an. Sanki yemeği biraz fazla kaçırmışım gibi hafif bir göbeğim var sadece o kadar 😂 ara ara da karnıma ağrı giriyor o da normal zaten ☺ Kıpırtılar için biraz daha sabır etmemiz gerek daha çok minikler 👼🏻