Kubraseyit00 Merhaba hanımlar bugun ilk defa doktora gittim son adet tarihine gore 5+4 ultrasona gore 5+2 haftayim. Bebegi gorduk henuz kalp atışı yok kese iyi dedi. Ama kesenin etrafinda hafif bir kanama olmus durmuş sonra. Kese etrafinda kanamasi olup saglikli dogum yapan varmi ? Cok korktum
Sivasgelini Kubraseyit00 benimde kese etrafinda kanamam olusmustu ilk normal kanamam oluyodu ama kesede yoktu sonradan oda olustu 17 haftaligim suan yok cok sukur agir kaldirma progestanini ihmal etme
Suna_Aysal Kubraseyit00 benimde 10. Haftaya kadar hafif kanamalarim oluyordu ayni sebepten doktor hic bir is yapma yat dedi progrstan yazdi 10. Haftadan sonra kanama bölgesi yok oldu simdi 23+6 yiz .
38Prens38 Kubraseyit00 benimde oldu hem kese etrafında hemde normal sekilde kanamam ama progestan igne ve fitil kesti tabi bol bol yattımda19 hafta olduk cok sükür
ozgedrms Benim de kese etrafı kanamam vardı 4. Aya girince geçti adet kanamasına benzer kanamalarım oluyordu sürekli bol bol yatak istirahati ve progestan kullanmıştım Kendini yormamaya özen göster
Sermec Benım kese etrafında buyuk bir kanama alanı vardı ve düşük yaptım sebbe bu muydu BIlmıyorum ama benım kanama alanı keseden büyüktü
Suna_Aysal Sermec büyük ihtimal budur banada doktorum kanama keseyi söküp atabilir demisti cok sükür gecti 🙏
Sermec Suna_Aysal su an yıne hamıleyım cok korkuyorum pıhtılaşma falan mı var öncekı düşüğümün sebebi pıhtılaşma falan mı dıye korkuyorum ilk düşükte arastırmıyorlar maalesef o yuzden bılmıyorum
Suna_Aysal Sermec icini ferah tut düsükler genelde sagliksiz gebelikler oluyor hayirlisi ne ise onu dile .
Caglakyk kızlar merhaba, bende 8+6 dayım doktor kesenin yanında sıvı gördü ama benim ne lekelenmem ne de kanamam var oda şaşırdı o zaman buna kanama diyemem ama dikkat et dedi. böyle bir durum yaşayan var mı
Cansinsen_ ozgedrms ben 11haftalığım henüz belli değil🤗bana hastanede bi teyze korkma erkek çocuklarda kanama olur demişti ilginç gelmişti zaten😊😃
ozgedrms Cansinsen_ ooo daha yolun başı Allah yardımcınız olsun çok uzun bi süreç bizim artık 36. Hafta oldu gün sayıyoruz Allah’ın izniyle 😊 ama şu var garip bir şekilde kız bebekler sol erkek bebekler sağ tarafta duruyor hep derlerdi inanmazdım ama arkadaşlarımın erkek bebekleri oldu ve hep sağında durduklarını söylüyorlardı benim de kızım hep solumda artık sol karnım çürümüş gibi ağrıyor 🙈