Tskrncngz Merhaba arkadaşlar ven 29 haftalık hamileyim hamileliğimin ilk başlarında 4. Aya kadar arada kanamam oluyordu doktorum alttan muayne etmem gerekiyor kanamanın neden kaynaklandığını bilmem lazım dedi muayne edince rahminde yara var dedi ve muayne esnasında çok acı çektim bayılacak gibi oldum ve ilişki esnasında da çok ağrım oluyor böyle bi durum yaşayan oldu mu yaradan dolayı mi acı oluyor bide normal doğuma engel olur mu
Koza Tskrncngz merhabalar, bahsettiğiniz yara rahim ağzında olan mı? Eğer öyleyse yaranın büyüklüğüne bağlı tabi ama korkmayın bişey olmaz normal doğumla o bölgede yenilendiği için gecikiyor.
DemetDigesu Tskrncngz benım dogumdan once rahımde yara vardı hpv virusu sebep oluyormus leep yapıldı o yara ordan kazındı 3 sene bagısıklık sıstemımı yuksek tuttum cunku bu hpv virüsünün ılacı yok 3 doz aşı yaptırdım onu devlet karsılamıyor epeyde pahalı ama sız mutlaka yaptırın dogumdan sonra jınekolojı onkolojı alanından ıyı bır uzmandan randevu alın
Mrym_16 Tskrncngz benim de rahimde yara var ama Doğuma engel değil aksine normal Doğumda temizleniyor acımıyor da senin çatalın dardır büyük ihtimalle
Koza Tskrncngz gecikiyor yazmışım bir once ki mesajda. Geçiyor olacaktı o. Velhasıl kelam korkmayın sadece ilişki sırasında dikkatli olun ki kanamasın normal doğum için hiç engel olacak bir durum değil
Tskrncngz DemetDigesu benim neden olduğunu belli değil hamile olduğum için bişey yapılamıyor doğumdan sonra inşallah tedaviye başlıyacam
DemetDigesu Tskrncngz ama hpv virusu olup normal dogum yapılamaz bebege bulasıyor cunku rahımde yarayı virus yapıyor sız yınede baska doktorada gıdın
Mrym_16 Tskrncngz benim nerdeyse 4 senedir Rahim de yara var doktorum en iyi çözümün Doğumda temizlenmesi dedi bakalım inşallah Doğum da geçer