Nyaman espalp insallah👐 Sanirim yogun is tempomda bunun sebebi kendime ve bebegime net odaklanamiyorum 😔 ne zaman hareketlenmeyd basliyor ?
espalp Nyaman ben 19.haftada hissetmiştim ilk 🙏🏻 Şimdi 30+5 olduk ben konuşuyorum o vuruyor 😂 İşteyken öyle oluyor okullar kapandı ben de kendime geldim ayaklarımın şişliği indi sinirlerim düzeldi 🙏🏻
Sivasgelini Ysmnnnne canim ben icmiyorum hemen birakrim cok sukur 😂 ama tiksinmedimde tiksinsem daha kolay olurdu o anlamda soyledim 😘