Aysnrplt mesele postlara kac kisinin cevap verdigi degil, benim yazdigim postlari ben goremiyorum zaten farkindaysaniz cok az kisi cevap vermis ki beim yazdigim postlara bi saat sonra bakildiginda telefonumdan silinmis olarak goruyorum. Bu yazdigim postlarla ilgili baska postlar atanlar da var, kordon dolanmasi veya akinti her neyse bunlari soran arkadaslar var ama sadece bunu yasadigini belirtmisler ben nasil fark ettiklerini sordum sadece. İnsanlar fikirlerini soylemekte ozgur tabiiki ben burda doktor gibi bana bilimsel cevap verin demiyorum ama en azindan yasayanlar ysadigi seyi anlatsin istiyorum. Evet burada ebeler ilgileniyor ve ebeler Turkiyedeki gibi detayli bakmadiklari icin durum nasil anlayamiyoruz. Herkes hurma yedim squat yaptim diyor ama hickimse ne zaman basladigini yazmiyor. Eger rahatsizlik duyuyorsaniz sizde cevap vermeyin o zaman boyle postlara..