Bende 40+0 dayım ve henüz ne sancı ne açılma var ama suyunun azalmasından dolayı yarın suni sancı verecek doktorum o yüzden dün akşamdan okudum suya koydum bugün de içmeye başladım belki kendiliğinden açılma ve sancim olur 😊 Allah'a emanet InşaAllah bende faydasını görürüm