Ayka9191 Selam arkadashlar.19 haftalik hamileyim.Aklima hep kotu sheyler geliyor.hep endisheliyim ya dogdugunda engeli falan olursa diye.Hic kurtulamiyorum bu dushuncelerden.normal mi acaba
hohomoromu Ayka9191 Bazılarnda oluyor bu endişe benim de acaba karnımda bir şey oldu mu pskolojisyle gecırıyordum hep 😒
Mryu Ayka9191 vallahi canim ben en cok dogumdan korkuyorum ya bana yada bebisime bisey olursa diye . Ama sadece kendimizi korkutuyoruz. Ve zaten sadece Allahin dedigi olur degil mi ? Rabbim neyi yazdiysa kaderimize onu yasayacagiz kacis yok. Bu yuzden hayirlisi olsun de cok dusunme
Pinar9001 Ayka9191 34 haftalığım o hala var bende 🤦🏻♀️ Her şeyimiz en basından beri çok iyi şükürler olsun🙏🏻ultrason cihazı çok net gösteriyor elini yüzünü ben bile anlayabiliyorum Yani fotoğraf gibi ama ben hala acaba demekten kendimi alıkoyamıyorum.
Ayka9191 hohomoromu Ne yersem hep pisman oluyorum ya mikrop gectiyse.ya down sendromlu dogarsa ve s cok kotuyum
Ayka9191 Mryu dogru Allah yardimcimiz olsun.Bana diyolar kotu seyler dusunme kotu olur.kendimi alamiyorum.Cok shukur ultrasona giriyorum doktor hersey yolunda diyor 1gun rahat oluyorum.ertesi gun yine ayni fikirler 😞
Ayka9191 Pinar9001 Evet canim ultrasona girdiyim gun en rahat gunum oluyor.Ertesi gun bir dahaki ultrasona kadar kotu dusunceler beni rahat birakmiyor.Allah yardimcimiz olsun İnshaAllah
Mryu Ayka9191 yok ya canim takma okadar kafana hasta edersin kendini Allaha birak kotu dusundukce kotu olur
Pinar9001 Ayka9191 amin🙏🏻 Çok kötü olunca hemen kalkıp bir şey yapıyorum düşünmemek için.Anne olmak böyle bir şey sanırım kaygılar daha doğmadan başlıyor.☺️Allah herkesin evladına sağlık versin.🙏🏻
Ayka9191 Pinar9001 Amin 🙏🏻 Chok teshekkur ederim hepinize birazda olsa rahatladim.sizlerinde boyle dushunmesi birazda olsa normal kabul ettim dushuncelerimi. Sag salim kucagimiza almayi nasib etsin Rabbim 🙏🏻