Sny_hkn10 ben de hamileliğimi ilk ovulasyon testiyle öğrenmiştim yumurtlama takibine devam ederken adetime yakın yine koyulaşmıştı çizgi bidaha yumurtluyorum sandım ama bu testler hamileyken de koyu çıkıyormuş meğer. Eğer yapmaya başladığınız günden beri koyuysa hamile de olabilirsiniz diye söyledim bazıları hamile kaldıkları ay da adet oluyomuşya son adetinizde onu mu yaşadınız acaba diye geldi aklıma ama düzenli yapmışsınız. Buarada benim ablamın da bu şekilde sürekli koyu çıkıyordu adetine yakın ona da zorla test yaptırdım ama negatif çıktı oyüzden sizi de umutlandırmak istemem. Sebebini bilen birisi vardır illaki