Elif575050 aç gidiyorsunuz diye biliyorum ama ben başka testler de yaptırdığım için de aç gitmiş olabilirim. Bir de dahiliye bana ilaç yazmamış direkt endokronolojiye yönlendirmişti dahiliyeye gitmenizi kim önerdi. Tsh 3 lerdeyse normal diyo bazı dahiliye doktorları bana öyle dedi halbuki gebelikte 2nin altında olması gerekiyomuş. Ben ilaç kullanma konusunda ısrar edince ozaman endokrin de bi görsün dedi endokrin direkt ilaç başladı.