Arkadaşlar lütfen bilgisi olan yazsın . Cuma günü uçak yolculuğu yapacağım 34 haftalık oluyorum raporum var ama bir günle bitiyor rapora bakılıyor mu sorun olur mu lütfen yardım edin . Karnım çok çok belli değil belki ben demesem anlamazlar bile hamile olduğumu 🤭