Csrr Amin inş canım🙏🏼☺️Biz Natura baby serisini aldık, tabi mağazada biraz değişiyor fikir. Mocha baby bana fazla kahverengi gelmişti, onun dışında baby cotton serisi de güzeldi. Hayırlısı olsun canım benim, inş bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız🧿❤️ Bana sorsan kendim onu beğendiğim için natura baby derim tabi ama hepsi güzel ☺️