Gizemabc Merhaba hanimlar; 18+6 haftalik hamileyim. Hala bebegimin hareketlerini hissetmiyorum. Normal mi sizce, siz ilk ne zaman hissettiniz?
Bahara Gizemabc endişelenme canım ben 19. Haftada hissetmiştim ilk sonra günlerce yine hissetmemiştim 20. Haftada net hissetmeye başlamıştım 🙏🏻
Senasybn Gizemabc normal ilkte ben 17de hissetmeye başladım ama vücut tipine görede değişiyormuş hissedilende çok net olmuyor sonra sonra hissediliyor ben ilk mısır patlıyomus gibi minik minik çarpmalar hissettim :)
Kevser_29 Gizemabc ben de 18 haftalikken hissetmeye baslamistim ilk gebeligim gayet normal diyolar simdi kipir kipir masallah sen de bekle gunleri iyice dolsun elbet hissediceksin :)
ezgms1 Gizemabc ben pıt pıt hissediyordum daha sonra 22. Haftaya kadar hissedemedim 22. Haftadan sonra acayip tekmeler yedim ona hazırlık yapıyormuş meğerse ama yinede kontrole git emin ol 😊